AZ OLDAL ÁTDOLGOZÁSA FOLYAMATBAN VAN!
A Székelyföld író-olvasó találkozóinak versmondói a BAKA ISTVÁN IRODALMI KÖR tagjai voltak:
Antal Anikó
Fabulya Andrea
Paulovics Tamás.
Kiss László képsorozata a találkozókról
A SZEGEDILAP cikkének megosztása:
Székelyföld a Tisza mentén
A Székelyföld kulturális folyóirat Csíkszeredában lát napvilágot hónapról-hónapra, s eljut a Kárpát-medence minden pontjára, sőt, még azon is túlra, mintegy 1600 előfizetőhöz, s azokhoz, akik az előfizetőkön felül megvásárolják. 1997-es alapítása óta már 200 lapszámot megért. A szépirodalom mellett foglalkozik a kultúra minden szeletével, boncolgat történelmi közéleti témákat. Feltárja, megvitatja a székelység kapcsán felmerülő kérdéseket, ugyanakkor bemutatja a magyarság egyetemes értékeit.
A Szentes Városi Könyvtárban A Székelyföld a Tisza mentén című irodalmi találkozó-sorozat keretében 2014. szeptember 17-én és 18-án Szentesre és Szegedre látogatott a lap főszerkesztője, Lövétei Lázár László, az irodalmi rovat vezetője, Fekete Vince, valamint egyik visszatérő szerzője, Markó Béla. A vendégek a szentesi Horváth Mihály és a szegedi Radnóti Miklós Gimnáziumban találkoztak a középiskolás diákokkal, a Szentes Városi Könyvtárban és a szegedi Millenniumi Kávéházban pedig a szélesebb közönséggel. A közönség soraiban ülő Ilia Mihály irodalomtörténészt a költők versekkel köszöntötték közelgő 80. születésnapja alkalmából. A három költővel Bene Zoltán beszélgetett.
A Radnóti Miklós Kísérleti Gimnáziumban Az irodalmi találkozó-sorozat kezdeményezője és szervezője Paulovics Tamás volt, aki a Baka Istvánról elnevezett versmondó kör két másik tagjával, Antal Anikóval és Fabulya Andreával tette színesebbé az esteket a költővendégek verseivel.
A Millenniumi Kávéházban, Szegeden
– SzegediLap –
Fotó: SzegediLap, Kiss László* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Fabulya Andrea: Székelyföld a Tisza mentén Impressziók egy látogatásról
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *